Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

22.02.2018

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora. Faptul că majoritatea școlilor se axează pe rezultate academice și îi presează pe copii să atingă anumite performanțe școlare le distruge creativitatea, starea de bine și inițiativa, când de fapt aceste lucruri sunt foarte importante pentru ca ei să facă față provocărilor unui viitor complex și marcat de incertitudine.

Găsiți aici filmulețul TedxTalk.

 

 

Suntem creativi, chiar daca nu credem!

Suntem creativi, chiar daca nu credem!

David Kelley, fondatorul IDEO, vorbeste despre importanta increderii creative care se pierde cel mai adesea in copilarie.

Alfabetul Vietii

Alfabetul Vietii

Invatarea alfabetului vietii in mediul Montessori

Educatia incepe chiar de la nastere

Educatia incepe chiar de la nastere

Maria Montessori a fost prima femeie care a practicat medicina în Italia după absolvirea Facultăţii de Medicină a Universităţii din Roma în 1896.

O schimbare pozitivă în societate are nevoie de o revoluție în educație

O schimbare pozitivă în societate are nevoie de o revoluție în educație

În filmulețul TEDxPrague de mai jos, doi tineri care au avut ocazia să beneficieze de educația Montessori, împărtășesc perspectiva lor cu privire la revoluția educațională care se impune în mod firesc în vremurile pe care le trăim.

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare