25.07.2014
DR. Silvia Dubovoy, Trainer AMI explica cum sunt puse bazele alfabetului vietii in mediul Montessori, in care are loc o rafinare a simturilor copiilor cu ajutorul "ferestrelor de oportunitate", ceea ce conduce spre o perceptie mai clara asupra lucrurilor, ceea ce conduce mai departe spre alegeri mai bune in viata.
Urmariti aici interviul:
The Alphabet of Life from Montessori Guide on Vimeo.
In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.
Educația Montessori este mai mult decât o metodă aplicată în grădiniță și mai mult decât folosirea materialelor Montessori în mod inteligent. Este o abordare unitară a copilului, un stil de viață al adultului și al copilului din preajma lui, o atitudine manifestată în orice context al vieții, inclusiv în familie.
Adele Diamond, specialist in neurostiinta si psiholog vorbeste despre planurile fiinta-corp, minte, suflet
Întrebarea care generează reflecție e: cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?
Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.
Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Albu - 0733.914.286
Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456
Ne găsiți și pe Facebook