31.05.2014
Care este viitorul educatiei si al invatarii? Cand invatam, de fapt cum si ce invatam?
Aceste intrebari se regasesc si in episodul: "Cunostintele si invatarea" realizat de Gerd Leonhard, unul dintre Futuristii Media de top in lume, cum il numeste si Wall Street Journal.
Urmariti acest episod aici.
Întrebarea care generează reflecție e: cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?
Dr. Maria Montessori a insistat pe lucrul continuu de 3 ore la clasa.
In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.
Patricia Wallner vorbeste despre importanta primilor 3 ani de viata in pedagogia Montessori
Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.
Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286
Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456
Ne găsiți și pe Facebook