Care este viitorul educatiei si al invatarii?

31.05.2014

Care este viitorul educatiei si al invatarii?

Care este viitorul educatiei si al invatarii? Cand invatam, de fapt cum si ce invatam?

Aceste intrebari se regasesc si in episodul: "Cunostintele si invatarea" realizat de Gerd Leonhard, unul dintre  Futuristii Media de top in lume, cum il numeste si Wall Street Journal.

Urmariti acest episod aici.

 

 

Cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Întrebarea care generează reflecție e: cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Cum se petrece o dimineata Montessori

Cum se petrece o dimineata Montessori

Dr. Maria Montessori a insistat pe lucrul continuu de 3 ore la clasa.

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.

Despre importanta primilor 3 ani din viata

Despre importanta primilor 3 ani din viata

Patricia Wallner vorbeste despre importanta primilor 3 ani de viata in pedagogia Montessori

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare