22.02.2018
Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora. Faptul că majoritatea școlilor se axează pe rezultate academice și îi presează pe copii să atingă anumite performanțe școlare le distruge creativitatea, starea de bine și inițiativa, când de fapt aceste lucruri sunt foarte importante pentru ca ei să facă față provocărilor unui viitor complex și marcat de incertitudine.
Găsiți aici filmulețul TedxTalk.
DR. Kenneth Ginsburg vorbeste in articolul de mai jos, despre rolul important al parintelui in cresterea nivelului de rezilienta la copii prin hranirea creativitatii, astfel incat copiii sa devina niste adulti fericiti, productivi si echilibrati.
Urmariti unul dintre cele mai vizionate si apreciate filmulete de pe TED, in care Sir Ken Robinson vorbeste despre actualul sistem educational nepotrivit timpurilor noastre si mai mult decat atat, inhibitor al creativitatii.
Întrebarea care generează reflecție e: cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?
Will Richardson, profesor cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul educațional, co-fondator Modern Learner Media și blogger renumit vorbește despre un adevăr surprinzător referitor la școli.
Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.
Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286
Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456
Ne găsiți și pe Facebook