08.04.2015
Adele Diamond, specialist in neurostiință și psiholog, susținătoare a pedagogiei Montessori, vorbește despre rolul important al funcțiilor executive în succesul academic și despre cum stresul și lipsa mișcării afectează dezvoltarea acestora. Diamond afirmă: “Dacă dorim cele mai bune rezultate academice, cea mai eficientă cale de-a ajunge la asta este, contrar intuiției, nu aceea de a ne concentra exclusiv pe învățarea academică, ci de a ne ocupa de dezvoltarea socială, emoțională și fizică a copiilor”.
Vizionând filmulețul, veți afla mai multe despre funcțiile executive ale creierului și despre o nouă perspectivă asupra educației.
David Kelley, fondatorul IDEO, vorbeste despre importanta increderii creative care se pierde cel mai adesea in copilarie.
In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.
Dan Siegel - despre "Parentaj sensibil si inteligent"
Întrebarea care generează reflecție e: cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?
Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.
Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286
Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456
Ne găsiți și pe Facebook