Despre invatare, dezvatare si reinvatare

04.03.2014

Despre invatare, dezvatare si reinvatare

Scopul Montessori este de a intelege ce si cum invatam, cum dezvoltam si pastram aceasta dragoste de a invata.

Alvin Toffler a spus ca: "Analfabetii secolului 21 nu vor fi cei care nu stiu sa scrie si citeasca ci aceia care nu pot invata, dezvata si reinvata".

Mai jos aveti un link despre artistul american Phil Hansen. Un exemplu despre invatare, dezvatare si reinvatare:

http://www.ted.com/talks/phil_hansen_embrace_the_shake.html

Despre intrebarea: "Ce ai invatat azi?"

Despre intrebarea: "Ce ai invatat azi?"

Cat de des isi intreaba parintii copiii despre ce au invatat la scoala?

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.

Care este viitorul educatiei si al invatarii?

Care este viitorul educatiei si al invatarii?

Care este viitorul educatiei si al invatarii?Când invatam, de fapt ce anume invatam?

Cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Întrebarea care generează reflecție e: cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare