Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

22.02.2018

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora. Faptul că majoritatea școlilor se axează pe rezultate academice și îi presează pe copii să atingă anumite performanțe școlare le distruge creativitatea, starea de bine și inițiativa, când de fapt aceste lucruri sunt foarte importante pentru ca ei să facă față provocărilor unui viitor complex și marcat de incertitudine.

Găsiți aici filmulețul TedxTalk.

 

 

Efectele TV-ului asupra copiilor

Efectele TV-ului asupra copiilor

Atentie parinti la efectele TV/Ipad/Iphone-ului asupra copiilor!

Ar putea fi Montessori răspunsul la un mediu de lucru mai bun?

Ar putea fi Montessori răspunsul la un mediu de lucru mai bun?

Sophie Bryan, specialist în dezvoltare organizațională și culturală vorbește despre motivele din cauza cărora ar trebui să se modernizeze mediile de lucru tradiționale.

Despre Triada: Minte-Trup-Suflet

Despre Triada: Minte-Trup-Suflet

Adele Diamond, specialist in neurostiinta si psiholog vorbeste despre planurile fiinta-corp, minte, suflet

Despre importanta primilor 3 ani din viata

Despre importanta primilor 3 ani din viata

Patricia Wallner vorbeste despre importanta primilor 3 ani de viata in pedagogia Montessori

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare