22.01.2018
Autor și lider vizionar în business și educație, Ricardo Semler prezintă ideile sale cu privire la forma de democrație corporatistă pe care o practică. El propune un model de business bazat pe o abordare flexibilă, care respectă și valorizează ființa umană și ține cont de nevoile psihologice ale oamenilor, întreaga activitate profesională desfășurându-se într-un mod mai firesc, mai uman. Această concepție înțeleaptă promovează echilibrul între muncă și celelalte aspecte importante ale vieții și îi stimulează pe oameni să descopere adevărata semnificație a muncii și vieții lor și să se implice în activități în consecință.
Întrebarea care generează reflecție e: cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?
David Kelley, fondatorul IDEO, vorbeste despre importanta increderii creative care se pierde cel mai adesea in copilarie.
In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.
Scopul Montessori este de a intelege ce si cum invatam, cum dezvoltam si pastram aceasta dragoste de a invata.
Ce inseamna pedagogia Montessori?
Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.
Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286
Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456
Ne găsiți și pe Facebook