Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

22.02.2018

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora. Faptul că majoritatea școlilor se axează pe rezultate academice și îi presează pe copii să atingă anumite performanțe școlare le distruge creativitatea, starea de bine și inițiativa, când de fapt aceste lucruri sunt foarte importante pentru ca ei să facă față provocărilor unui viitor complex și marcat de incertitudine.

Găsiți aici filmulețul TedxTalk.

 

 

Despre intrebarea: "Ce ai invatat azi?"

Despre intrebarea: "Ce ai invatat azi?"

Cat de des isi intreaba parintii copiii despre ce au invatat la scoala?

Despre iubirea neconditionata a parintilor

Despre iubirea neconditionata a parintilor

Alfie Kohn vorbeste despre parenting neconditionat si despre efectele pedepselor asupra copiilor

Suntem creativi, chiar daca nu credem!

Suntem creativi, chiar daca nu credem!

David Kelley, fondatorul IDEO, vorbeste despre importanta increderii creative care se pierde cel mai adesea in copilarie.

Despre invatare, dezvatare si reinvatare

Despre invatare, dezvatare si reinvatare

Scopul Montessori este de a intelege ce si cum invatam, cum dezvoltam si pastram aceasta dragoste de a invata.

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare