Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

22.02.2018

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora. Faptul că majoritatea școlilor se axează pe rezultate academice și îi presează pe copii să atingă anumite performanțe școlare le distruge creativitatea, starea de bine și inițiativa, când de fapt aceste lucruri sunt foarte importante pentru ca ei să facă față provocărilor unui viitor complex și marcat de incertitudine.

Găsiți aici filmulețul TedxTalk.

 

 

Despre intrebarea: "Ce ai invatat azi?"

Despre intrebarea: "Ce ai invatat azi?"

Cat de des isi intreaba parintii copiii despre ce au invatat la scoala?

Despre mecanismul educației moderne

Despre mecanismul educației moderne

Vă invităm să urmăriți un filmuleț TEDxTalk în care Gautam Khetrapal, speaker internațional cu studii în domeniul ingineriei informatice și fondator al platformei lifeplugin.com.

Lasati copiii sa se joace

Lasati copiii sa se joace

DR. Kenneth Ginsburg vorbeste in articolul de mai jos, despre rolul important al parintelui in cresterea nivelului de rezilienta la copii prin hranirea creativitatii, astfel incat copiii sa devina niste adulti fericiti, productivi si echilibrati.

Efectele TV-ului asupra copiilor

Efectele TV-ului asupra copiilor

Atentie parinti la efectele TV/Ipad/Iphone-ului asupra copiilor!

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare