22.02.2018
Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora. Faptul că majoritatea școlilor se axează pe rezultate academice și îi presează pe copii să atingă anumite performanțe școlare le distruge creativitatea, starea de bine și inițiativa, când de fapt aceste lucruri sunt foarte importante pentru ca ei să facă față provocărilor unui viitor complex și marcat de incertitudine.
Găsiți aici filmulețul TedxTalk.
Maria Montessori a fost prima femeie care a practicat medicina în Italia după absolvirea Facultăţii de Medicină a Universităţii din Roma în 1896.
Sophie Bryan, specialist în dezvoltare organizațională și culturală vorbește despre motivele din cauza cărora ar trebui să se modernizeze mediile de lucru tradiționale.
Scopul Montessori este de a intelege ce si cum invatam, cum dezvoltam si pastram aceasta dragoste de a invata.
Cat de des isi intreaba parintii copiii despre ce au invatat la scoala?
Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.
Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286
Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456
Ne găsiți și pe Facebook