Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

22.02.2018

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora. Faptul că majoritatea școlilor se axează pe rezultate academice și îi presează pe copii să atingă anumite performanțe școlare le distruge creativitatea, starea de bine și inițiativa, când de fapt aceste lucruri sunt foarte importante pentru ca ei să facă față provocărilor unui viitor complex și marcat de incertitudine.

Găsiți aici filmulețul TedxTalk.

 

 

Despre Triada: Minte-Trup-Suflet

Despre Triada: Minte-Trup-Suflet

Adele Diamond, specialist in neurostiinta si psiholog vorbeste despre planurile fiinta-corp, minte, suflet

Cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Întrebarea care generează reflecție e: cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Suntem creativi, chiar daca nu credem!

Suntem creativi, chiar daca nu credem!

David Kelley, fondatorul IDEO, vorbeste despre importanta increderii creative care se pierde cel mai adesea in copilarie.

Lasati copiii sa se joace

Lasati copiii sa se joace

DR. Kenneth Ginsburg vorbeste in articolul de mai jos, despre rolul important al parintelui in cresterea nivelului de rezilienta la copii prin hranirea creativitatii, astfel incat copiii sa devina niste adulti fericiti, productivi si echilibrati.

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare