Cum stimulam invatarea?

25.09.2017

Cum stimulam invatarea?

Will Richardson, profesor cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul educațional, co-fondator Modern Learner Media și blogger renumit vorbește despre un adevăr surprinzător referitor la școli, acela că școlile nu au fost create de fapt pentru a favoriza învățarea. Prof. Richardson împărtășește concluziile la care a ajuns după mulți ani de cercetare și subliniază necesitatea existenței unor condiții de bază pentru ca un copil să învețe într-un mod eficient și să-l ajute să păstreze acele informații sau achiziții pentru toată viața. Iar aceste condiții nu se găsesc în sistemul educațional tradițional. Printre factorii care le stimulează copiilor dorința de a învăța se numără mediul pozitiv și sigur pe care aceștia ar trebui să-l aibă când învață, autonomia, necondiționarea ca timp, existența unor profesori cu rol de mentor, aplicabilitatea informațiilor în viața reală și relevanța pentru viața cotidiană, experimentarea anumitor fenomene. În filmuleț veți vedea o analiză comparativă pe această temă și veți afla care sunt și ceilalți factori care stimulează învățarea.

 

Fara zahar

Fara zahar

Urmariti un filmulet despre zahar sau mai exact despre toxicitatea zaharului, care din pacate, poate provoca dependenta.

Mitch Prinstein vorbește despre motivele pentru care popularitatea joacă un rol atât de important în adolescență.

Mitch Prinstein vorbește despre motivele pentru care popularitatea joacă un rol atât de important în adolescență.

In filmulețul TEDx de mai jos Mitch Prinstein, psiholog clinician, cercetător și profesor de psihologie și neuroștiințe la Universitatea din Carolina de Nord vorbește despre motivele pentru care popularitatea joacă un rol atât de important în adolescență, deși poate avea influențe negative asupra fericirii și succesului pe termen lung.

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.

Despre Montessori si Viitorul Educatiei

Despre Montessori si Viitorul Educatiei

Dr. Steve Hughes este specializat in neuropsihologie pediatrica si este un speaker frecvent intalnit la conferintele despre pedagogia Montessori.

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare