Cum stimulam invatarea?

25.09.2017

Cum stimulam invatarea?

Will Richardson, profesor cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul educațional, co-fondator Modern Learner Media și blogger renumit vorbește despre un adevăr surprinzător referitor la școli, acela că școlile nu au fost create de fapt pentru a favoriza învățarea. Prof. Richardson împărtășește concluziile la care a ajuns după mulți ani de cercetare și subliniază necesitatea existenței unor condiții de bază pentru ca un copil să învețe într-un mod eficient și să-l ajute să păstreze acele informații sau achiziții pentru toată viața. Iar aceste condiții nu se găsesc în sistemul educațional tradițional. Printre factorii care le stimulează copiilor dorința de a învăța se numără mediul pozitiv și sigur pe care aceștia ar trebui să-l aibă când învață, autonomia, necondiționarea ca timp, existența unor profesori cu rol de mentor, aplicabilitatea informațiilor în viața reală și relevanța pentru viața cotidiană, experimentarea anumitor fenomene. În filmuleț veți vedea o analiză comparativă pe această temă și veți afla care sunt și ceilalți factori care stimulează învățarea.

 

Suntem creativi, chiar daca nu credem!

Suntem creativi, chiar daca nu credem!

David Kelley, fondatorul IDEO, vorbeste despre importanta increderii creative care se pierde cel mai adesea in copilarie.

Montessori acasa

Montessori acasa

Educația Montessori este mai mult decât o metodă aplicată în grădiniță și mai mult decât folosirea materialelor Montessori în mod inteligent. Este o abordare unitară a copilului, un stil de viață al adultului și al copilului din preajma lui, o atitudine manifestată în orice context al vieții, inclusiv în familie.

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.

Fara zahar

Fara zahar

Urmariti un filmulet despre zahar sau mai exact despre toxicitatea zaharului, care din pacate, poate provoca dependenta.

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare