Cum stimulam invatarea?

25.09.2017

Cum stimulam invatarea?

Will Richardson, profesor cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul educațional, co-fondator Modern Learner Media și blogger renumit vorbește despre un adevăr surprinzător referitor la școli, acela că școlile nu au fost create de fapt pentru a favoriza învățarea. Prof. Richardson împărtășește concluziile la care a ajuns după mulți ani de cercetare și subliniază necesitatea existenței unor condiții de bază pentru ca un copil să învețe într-un mod eficient și să-l ajute să păstreze acele informații sau achiziții pentru toată viața. Iar aceste condiții nu se găsesc în sistemul educațional tradițional. Printre factorii care le stimulează copiilor dorința de a învăța se numără mediul pozitiv și sigur pe care aceștia ar trebui să-l aibă când învață, autonomia, necondiționarea ca timp, existența unor profesori cu rol de mentor, aplicabilitatea informațiilor în viața reală și relevanța pentru viața cotidiană, experimentarea anumitor fenomene. În filmuleț veți vedea o analiză comparativă pe această temă și veți afla care sunt și ceilalți factori care stimulează învățarea.

 

Despre mecanismul educației moderne

Despre mecanismul educației moderne

Vă invităm să urmăriți un filmuleț TEDxTalk în care Gautam Khetrapal, speaker internațional cu studii în domeniul ingineriei informatice și fondator al platformei lifeplugin.com.

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.

Scoala ucide creativitatea?

Scoala ucide creativitatea?

Urmariti unul dintre cele mai vizionate si apreciate filmulete de pe TED, in care Sir Ken Robinson vorbeste despre actualul sistem educational nepotrivit timpurilor noastre si mai mult decat atat, inhibitor al creativitatii.

Despre iubirea neconditionata a parintilor

Despre iubirea neconditionata a parintilor

Alfie Kohn vorbeste despre parenting neconditionat si despre efectele pedepselor asupra copiilor

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare