Metoda Montessori Despre noi Grădinița Curriculum Echipa Foto Contact Articole Calendar English

Cum stimulam invatarea?

25.09.2017

Cum stimulam invatarea?

Will Richardson, profesor cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul educațional, co-fondator Modern Learner Media și blogger renumit vorbește despre un adevăr surprinzător referitor la școli, acela că școlile nu au fost create de fapt pentru a favoriza învățarea. Prof. Richardson împărtășește concluziile la care a ajuns după mulți ani de cercetare și subliniază necesitatea existenței unor condiții de bază pentru ca un copil să învețe într-un mod eficient și să-l ajute să păstreze acele informații sau achiziții pentru toată viața. Iar aceste condiții nu se găsesc în sistemul educațional tradițional. Printre factorii care le stimulează copiilor dorința de a învăța se numără mediul pozitiv și sigur pe care aceștia ar trebui să-l aibă când învață, autonomia, necondiționarea ca timp, existența unor profesori cu rol de mentor, aplicabilitatea informațiilor în viața reală și relevanța pentru viața cotidiană, experimentarea anumitor fenomene. În filmuleț veți vedea o analiză comparativă pe această temă și veți afla care sunt și ceilalți factori care stimulează învățarea.

 

Despre Triada: Minte-Trup-Suflet

Despre Triada: Minte-Trup-Suflet

Adele Diamond, specialist in neurostiinta si psiholog vorbeste despre planurile fiinta-corp, minte, suflet

Despre iubirea neconditionata a parintilor

Despre iubirea neconditionata a parintilor

Alfie Kohn vorbeste despre parenting neconditionat si despre efectele pedepselor asupra copiilor

Despre invatare, dezvatare si reinvatare

Despre invatare, dezvatare si reinvatare

Scopul Montessori este de a intelege ce si cum invatam, cum dezvoltam si pastram aceasta dragoste de a invata.

Mitch Prinstein vorbește despre motivele pentru care popularitatea joacă un rol atât de important în adolescență.

Mitch Prinstein vorbește despre motivele pentru care popularitatea joacă un rol atât de important în adolescență.

In filmulețul TEDx de mai jos Mitch Prinstein, psiholog clinician, cercetător și profesor de psihologie și neuroștiințe la Universitatea din Carolina de Nord vorbește despre motivele pentru care popularitatea joacă un rol atât de important în adolescență, deși poate avea influențe negative asupra fericirii și succesului pe termen lung.

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare