Despre Triada: Minte-Trup-Suflet

08.04.2015

Despre Triada: Minte-Trup-Suflet

Adele Diamond, specialist in neurostiință și psiholog, susținătoare a pedagogiei Montessori, vorbește despre rolul important al funcțiilor executive în succesul academic și despre cum stresul și          lipsa mișcării afectează dezvoltarea acestora. Diamond afirmă: “Dacă dorim cele mai bune rezultate academice, cea mai eficientă cale de-a ajunge la asta este, contrar intuiției, nu aceea de a ne concentra         exclusiv pe învățarea academică, ci de a ne ocupa de dezvoltarea socială, emoțională și fizică a             copiilor”.
Vizionând filmulețul, veți afla mai multe  despre funcțiile executive ale creierului și despre o nouă           perspectivă asupra educației.

Cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Întrebarea care generează reflecție e: cum ar fi dacă și școlile ar funcționa astfel?

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

Cum ar putea si ar trebui sa fie scolile?

In filmuletul TedxTalk de mai jos Dr. Steve Hughes, specialist în neuropsihologie pediatrică și președinte al Comitetului de Cercetare Globală al Asociației Montessori Internationale vorbește despre cum ar putea și ar trebui să fie școlile astfel încât să stimuleze într-un mod pozitiv conexiunile neuronale ale copiilor și să contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive și emoționale ale acestora.

Invatarea fara frontiere

Invatarea fara frontiere

Cum facem fata noilor provocari ale sec.21?

Despre iubirea neconditionata a parintilor

Despre iubirea neconditionata a parintilor

Alfie Kohn vorbeste despre parenting neconditionat si despre efectele pedepselor asupra copiilor

Asociatia Orizonturi Libere Montessori Kindergarten

Str. Unditei nr.11, Sector 1, Bucuresti.

Director educational: Natalia Pop - 0787.829.354
Pedagog AMI 3-6 ani: Oana Gîrjoabă - 0733.914.286

Email: office@orizonturilibere.ro
Telefon: 0372.988.456

Ne găsiți și pe Facebook

Newsletter

Abonare